2 månader

till är jag i den perfecta åldern! Delvis så att säga... känns helt onödigt att fylla 19, men ett år närmare 20 vilket kommer bli kul. Dock trist att man vips kommer va 30 sen, känns det som iaf!

Har gått igenom lite uppgifter som kanske kommer på Tentan! Ska fixa mig i ordning sen sätta mig i blåbäret och köra till Västerås. Wie sista dagen! Sen jullov! Grymt - fast jag kommer behöva plugga under tiden, men det får gå ann! Har ju fixat bästis till pluggkompis så kmr väl vara okej :D

hoppas på det bästa! Ha en fin dag allesammans!

Lite panik över att jag inte ens är klar med hälften av julklapparna... gaah ! Hoppas jag hinner! Pusss <3


Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0