Saturday night!

Kunde inte uppdatera om onsdagens festligheter tidigare så här får ni en sanbb resumé:

Efter julbordet m jobbet drog jag Linn o Erika in till Collage. Var typ otaggad för mådde illa, de kanske var pga 1 liter cider? eller att maten inte var i min smak. Bartendern var också helt efterbliven då hann byte mitt och erikas kort? så vi betalade med varandras kort hela kvällen... men de löste sig. När jag äntligen blev taggad så var klockan så mycket och vi bestämde oss för att inte dra vidare till White. Var lika bra kände jag dagen efter..

Blev massa shopping med mamma på torsdagen! Hittade massa på Zara, som även blev mitt. Lycklig hihi.
Har jobbat extra idag, och imorn blir det jobb åt bells, för hon kände sig inte på tipptopp. MÅSTE PLUGGGGGHA OCKSÅ MEN DE E SÅ tråk för vet inte ens vad jag ska öva på :S?

Nej nu blir det dusch sen ska jag vidare igen till brunna och blir vinkväll med bästisss. pusssss


Dagens middag! Grymt gott det var med grekisk sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0