Söndag

Idag är det den tråkigaste dagen på hela veckan men det känns ändå helt ok! Hade faktiskt kul igår, fast både jag och Emilie va super trötta innan och ganska otaggade. Uppe på sportis mötte vi massa härligt folk, alltid lika trevligt. Jag är typ kär i den nya vinter cidern från Briska - med "vinter" smak. Är typ besatt av kanel för stunden.. Alltid är det något!

Skönt att vara ledigt idag och göra litte ödvändigheter! Är hos R nu, men sitter och pluggar så plus i kanten till mig (jag är sjukt dålig på det. Om det är nån som har tips hur man blir duktig på att plugga snälla dela med dig!!)

Tror det blir jag som lagar mat här idag.. folk älskar min pasta de la sabinico híhi! Ska sedan till Elsa ikväll för att kolla på beck och spela Bingolotto tror jag :F Hoppas på stor vinsten ikväll!



Julens favorit ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0