Vill inte..

börja plugga!! Men måste! Har varit dålig Inte haft tid pga nya jobbet, men nu när det är inlämnat (thank god) så måste jag bli en pluggis ett tag! Precis som bästisen :D.. ska även tvinga henne att fixa min design i helgen. Måste.

Har hur som helst varit en effektiv dag då jag har varit på skolan, handlat, hämtat ut mitt nya bankkort (hehe råkade tappa mitt gamla).., städat, lagat soppa, diskat och börjat förbereda middagen. R ska komma över och vi ska bara MYSA!

Sitter och bloggar NU så jag kan dra ut några min på plugg tiden haha... dumma mig. Men ne nu ska jag sätta igång annars kommer jag aldrig klara tentan. Julmusiken på vinyl är det enda som räddar detta ♥



Jag nu.... hahah (dags att skaffa Photoshop eller ? JAA!)

Kommentarer
Postat av: emsi

HAHHAHHAHAHHA! så ska det se ut babe

2011-12-01 @ 16:52:10
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0