1a adventsmys!

Hej alla finisar!

Hållt mig borta ett tag från bloggen nu pga tidsbrist av nya jobbet. Men ska försöka bättra mig:)
Sitter och har adventsmys med Frida nu, ska strax kolla på beck tror jag! Imorn ska jag åka till mamma vid halv 8 tiden typ, och sätta igång och jobba !!

Under vardagarna har det inte hänt ett piss typ, men helgen var det full rulle! Fredagen mötte jag fina Lise och Amanda på "en" eller x flera drinkar i staden. Blev en hyffsad tidigt hemgång ! vilket var skönt eftersom det är min jobbhelg!
-Igår kväll firade jag min fina vän Elsa som fyllde 19! Hade varit kul att gå med ut men det spårar alltid då haha specciellt när man jobbar dagen efter. Blev vidare för min del för att fira flera vänner Sandra & Therese! Skönt att det inte blev utgång för min del - tror vissa drog ut. Lyckades komma hem i tid och fick skjuss till jobbet av min fina prins <3

Nu blir det beck o lussebullar.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0