Sometimes i need somebody who can make me feel alright

(Inlägget kunde inte pupliceras imorse...)
 
Sitter forfarande hos frissan, tar ju öite längre tid än jag trott men hoppa på bra resultat denna gång! (inte hittat nå bra frisör än så länge..........)
Får se hur mycket tid jag har på mig när jag kommer hem, men kommer förmodligen inte hinna ta 11.05 tåget så får bli 12.05... Jag som ville kolla några butiker- kanske gör det efter!
Jag ska nämligen ficka mitt CV, typ 1år sen sist jag skickade in någon ansökning, och skicka till caroline. Hon ska skicka in till det nåt extra jobb på UN, självaste FN i new york alltså! Har inte stora förhoppningar alls, men MAN MÅSTE VÅGA SATTSA FÖR ATT LYCKAS!
Ska även börja kolla runt för lite extra jobb som relaterar sig till min utbildning. Jag tycker om Coop- men 3 år är 3 år.. Finns så mycket mer där ute!
Ikväll blir det fredgsmys med favvisarna, sen imorn jobbar jag extra. 11-20, bra tid! Söndag ledig - dock planerat in lite saker , men ledig helg dag betyder utgång på lördag! Wiho tagg!!

Bilder från gårdage. XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0