SOMETIMES IT JUST HAPPENS!

Skrev ju igår att jag skulle berätta nåt idag! Jag har fått jobbbb!!!!!! Så sjukt glad. (och ni som undrar så e detta bara extra, jag studerar ju) och jag kommer forsätta på coopan också! Ska jobba för självaste FN NY som "pricing Agent" - det är ganska invecklat men det går ut på att hjälpa dem att ta reda på information om priser på 400 saker i huvudstaden som kan hjälpa dem med massa ekonomiska saker. Taggad! Kommer ha sjukt mycket att göra denna vecka. Sätter igång imorn.. hoppas fan att jag får mina jäkla böcker imorn också så jag inte hamnar efter i studierna :((

Blev inge bild men kan säga vad det blev för köp iaf. Lite nödvändigheter + ett par leggins/byxor på HM. Dem kommer ni säkert få se.
Router och trådlöst tangentbord på elgiganten och ett duntäcke på Ikea + julgranstillbehör blev väl allt för idag. Va nämligen tvungen att vara hemma vid 7 för skulle få express bud från jobbet... Gud börjar låta alltför gamal nu... hur gamal var jag?

Men måste "arbeta" lite till bytt ut housewiven mot buisness woman.

Puss alla ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0