Frukost

Hej Hopp! Sitter och äter min nyttiga frukost hära.. min egan grötmix! Den innehåller havregryn, dinkelflingor, rågflingor, linfrön och nyrivet äpple, banan och kanel. O såklart lite blå-mjölk till. Var länge sen jag orkade göra gröt, men känns som att det behövs idag, då det blir hardpowerplugg i skolan! Ska ta 11.05 tåget från Kallhäll o då e jag i Västerås 12. Sen 15.30 börjar mitt Seminarium och slutar inte förs 17. Segaste tiden på en FREDAG, men ska inte klaga...

Igår blev det sjukt god mat. Oxfilé med bakpotatis, vitlökssmör, bea, sommar sallad och vin. SKulle egentligen pluggat hela eftermiddagen kvällen, men åkte in till stan med matte och frida och tog ett glas vitt. Vidare hemma skrev jag klart mina anteckningare till seminariumet idag sen blev det rosé och kladdkaka! Muuuuums.

Ne nu måste jag skynda och slänga på mig lite smink sen mot tåget. Pussssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0