frusuterande

att det tar aldrig slut med plugget! Ska ta och lösa lite uppgifter från gamla marknadsföringproven - tror det ger mest eftersom det är skitsvårt att veta vilka 10 frågor som kommer dyka upp och tentan är på 350 sidors bok. Not fun! och har jag sagt att det bara är 1 ämne? haha kill me :(

Att göra saken ännu bättre blev det tyvärr ingen nätshopping för mig - iaf inga kläder.. Klickade precis hem 2 böcker från bokus 996:- gick det på! Omänskligt att kurslitteratur ska kosta så mycket - är ju fattig student hallåå!!

Imorn åker jag iallafall till skolan vid 9! får se när man kommer hem - men hoppas att jag hinner med att plugga mycket!

Känner verkligen att bloggen bara består av plugg nu, men den 3 november kl 14 kommer jag vara en lycklig tjej förhoppningsvis som gjort tenorna....usch ångest.

ÄR BL.A SUGEN PÅ DESSA:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0