GAAAAAAH!

Nu är sl försenad igen! Jag klagade inte i måndags för då bände jag direkt när jag såg att det var 1 timmes förseningar.... Men blir spännande om jag hinner matcha SJ tåget i bålsta... Och nästa tåg går inte förs flera timmar.... Hur kmr det gå i vinter ? :(

Och ännu ett typisk grej som såklart händer mig.. Jag hade verkligen behövt använda skrivaren imorse, men så tog svarta färgen sluuuuut! Och min skrivare är så intelligent att den inte kan använda den färgade färgen. Blä. Men nu e jag på tåget thank god for that!

Här har ni min delicious frukost. Den e supergod och nyttig!! Lätt Citronyoghurt, paulúns müsli, och torkade tranbär! Cant get enough!


Kommentarer
Postat av: Ovehelena

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2012-01-19 @ 08:35:18
URL: http://ovehelena.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0