"Helg" snaaaart

Hallo! Har haft en kaosig dag! Började med att jag försov mig! Hade planer på att åka till skolan vid 9 tiden och plugga innan lektion, men vaknade 9:15 av min mardröm; Var på kryssning med Matilda och Frida sen skön båten.. vi var på estonia haha! (vi pratade om just estonia i tisdags i skolan.. kom nog därifrån) Aja strunt i det.
Förberedde middagen och åkte sedan iväg till skolan. Stannade kvar och pluggade lite sedan med Kenan och sedan hemmåt för att göra klart Revbensspjällen med potatismos och Mozarella o Tomat Sallad! Mums var det! Resten av kvällen har spenderats med lite mys och Sex and the city ofc!

Imorn ska jag bara vara hemma och s.t.u.d.e.r.a.! För kvällen är jag öppen för förslag ;-)
xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0