Hemresa#231

Sitter på tåget hem nu-efterlängtat! Helt slut i huvudet men ska försöka få i öite mer idag! Sen har jag även bestämmt att göra en datorskriven sammanfattning av marknadsföringen. Hur har ni det?? Jag e slutkörd iaf! Det ska bli skönt att få lite gäster ikväll och vi ska "fira" min namsdag:D haha ni tycker säkert det är jättetöntigt men tror det blir super mys med mina favvisar! Jag lagar god mat och dessert! Kan bjuda på smaskiga bilder sen.

Känns faktiskt skönt, att ända sen jag har flyttat hemifrån har min matlagning förbättrats otroligt mycket och intresset ökat med 167%! hehe. Ne nu ska jag njuta av min sj resa- jag älskar verkligen dessa tåg:) så himla bekväma! Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0