Kaos..

..som alltid i detta opålitliga land med järnvägar. Känns som vi bor i nåt u-land i Asien med inga resurser ibland :(. Hur som helst sammanfatta situationen så kunde jag inte komma iväg till skolan imorse pga av att det inte gick några SJ tåg.. Elsa kom hit vid 8 och höll mig sällskap medan jag fixade mig, åt frukost och fightades med skrivaren. Hann sedan komma iväg till Bro och vända nr jag fick veta tåg-problemet...

Har suttit och arbetat med mitt seminarum om Landrover. Går helt okej, ska strax forsätta men fastande i att kolla gamla bilder från min externa HD. Jag har nog glömt att berätta att 3 år sen under julen var jag och Elsa i Thailand under en veckan. Här är bilderna vi tog då (obs hade inte någon bra kamera med oss, så sorry för att det "verkar som att bilderna är photoshopade" jag kan lugna er att dem inte är det.

Enjoy:



Steckar dag nr 1.-



Färgen började komma..



Elsa träffade sin man så hon blev t-o-k-i-g kär under en veckas tid...



Kändes smart att ta på sig vinterjackan... hud cancer är inget jag suktar efter!





Den bästa julen ♥

Haha, älskar dig min fina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0