Längtan

Tills nästa fredag går inte att beskriva! Jag är sjukt sliten och trött.. Zappade förbi tv11 nyss och en film jag velat se jätte länge går! Enough- en kvinnas hämnd med j.lo! Super spännande, och det bästa att jag inte minns detljerna så känns som en ny film. Imorn ska jag kämpa vidare med studierna. Har lovat mig själv att börja plugga direkt nästa gång! Så v.45 på måndag ska jag öppna upp böckerna om jag nu hunnit få hem dem.
Blir även jobb imorn 17-21..
Juste bokade om min färg tid hos frissan idag - fan vad jag är sugen på att bli brunnet igen.. Ska man våga? Ska överväga det lite mer. Vad tycker ni??
Ska återgå till filmen och kanske bläddrna några sidor i boken...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0