slitage

Hejhopp! Söndagsångesten infennes tyvärr.....har inte pluggat nåt idag som var planen men ska läsa lite i marknadsföringsboken strax sen imorn kör jag gärnet. Sattsar på bokföringen imorn tror jag :)

Igår blev det god middag med Emilie - pasta carbonara och sen körde vi på massa vin (SÅKLART) och drinkar. Alltid lika kul med bästis! ♥ Eftersom alla tåg är intsällda så skulle i princip alla vi kände antingen till SB eller MP. Efter typ 4 timmars velande bestämde vi oss för att besöka båda ställena hehe... Det var helt okej kul, fast blev för mycket dricka känner jag idag, buhu!

Har bara tagit lugnt idag, gått en härligprommenad med min fina bellis och lagat middag - köttfärssås mums!
Imorn vill jag även nätshoppa. Dags att förnya garderoben känner jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0