Weekend

Oj har inte uppdaterat på ett tag... Har inget normalt liv för stunden.
I torsdag var mina favorit flickor här på middag och så kollade vi ensam hemma 2! (vi har film maraton, tillbaka till framtiden e redan avbocjad;) iofs tvingar jag alla mina vänner att lära sig älska den!)
Fredag blev det en bra plugg dag i skolan och sen mötte jag Frida i kista och shoppade loss för tusental kronor (ärligt talat... Orkar inte ens ha ångest haha) sen kom mamma o Nils på middag och efter att dem avnjutit 5 stjärnors middag kollade jag o Frida ensma hemma 3 och myste med massa gudis!

Lör & sön Ängnades i princip bara till jobb-bra pengar iaf. Idag har jag pluggat som en dåre till tentan. Gör samma sak imorn. Tar 8 tåget till Västerås - kan koncentrera mig bättre i skolan!
Massa kärlek till er!
Bilder från torsdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0