Gamla inlägg 2

Du och jag mitt hjärta <3 Blev en lång kväll trots att jag ska upp 6… Blev massa jobb, sen middag i brunna och nu under kvällen har jag påbörjat lite mini renovering hemma. Bara typ en kristallkrona och en soffa som saknas ;) eller vad säger ni? Hängde som sagt med emsan igår, och sedan var jag taxi chaffis haha kul lördag -_-. Faktiskt blivit lite tagg på utgång för alla va ute i helgen typ :) får se hur jag känner under veckan, kanske händer saker nästa helg, fAst jag jobbat.. Woho old me is on theway back???!:)) jippie!!.. Men ska sova nu, hoppas jag har 3G nät på tåget imorn.xx

-----

Lördag kväll

Och jag tar det lugnt. Stolt:)
Blev en lugn kväll igår oxå, va hemma hos mr, och sen körde jag en sväng till caroline och snackade skit. Åkte och hämtade han sen, och sov hos mig. Blev jobb idag 10-18 och nu är jag hos emilie och myysser. Alltid lika trevligt att träffa bästis !

Imorn blir det jobb och plugg tror jag.. Och ev. Fixa lite hyllor i lägenheten:) + nätshoppa - VIKTIGAST haha nerå. Bara klicka hem lite nödvändigheter. Puss så länge

----

Fett irriterande! Mitt inlägg jag skrev försvann och bara rubriken Kom med ? Haha aja. Sitter iaf på tåget nu - gammlt tåg oxå …- på g till skolan. Ska bara vara där 2 timmar idag, så skönt. Känns inte ens som fredag tycket jag. Förut på fredagar var man alltid i skolan och alla var as taggade på att sluta. Jag hade turen som alltid hade korta och tidiga dagar på fredagar i gymnasiet :) back in THE old days liksom. Man var alltid taggad på party och röj;) jag tror att studenten, som var den bästa dagen i mitt liv, tog död på allt fest. Även fast att livet kanske börjar nu(?) har den hittils bästa perioden passerat. Känns trist. Finns så mycket jag vill göra , vet bara inte vart jag ska få tiden från. Nu har jag ytterligare en 3 års period framför mig som förhoppningsvis kommer skapa min framtid. Känns nästan som livet e över när man e 21,5 (om 3 år då hahah…) ne nog med det filosofiska för idag :)

Hann med en skön pw imorse, tänkte inte först, men var ju för härligt höst väder. Snart kommer den där långa gråa 2 månaders perioden, usch… Får pigga upp mig då med massa ljus och mys kvällar:)

Får se vad som händer ikväll.. Lutar mot ett par drinkar och spa kväll med Caroline. Sen jobb imorn. Xx


----
Stad nr 2

Jag befinner mig ganska mycket i västerås eftersom jag pluggar där, och det är en undlig liten stad. Varje gång jag är där så regnar det! det är nästan sjukt… idag började det precis regna innan slutdestination - fast det var soligt! det må även vare typ världens milövänligaste stad, då förutom lokaltrafik och tåg är det bara cyklister! Aldrig sett nåt liknande haha :)

Blev en brunch med klass polarna på jenses beefhouse, så jäkla gott! Sen bar det av - onödigt vis - till skolan. Vår lärare (vi skulle ha special studie-teknik lektion) dök aldrig upp. Så jävla surt.. men det va skönt att komma hem tidigt iallafall.

Blev en skön 50 min power walk, denna gång med Oskar Linnros och Veronica Maggio. Sen städat lite (nanana blir aldrig klar med finslipningen :/) och lagat god köttfärsås. Sitter och scannar typ 200 sidor så de andra i min studiegrupp kan få dem… zZZzz.

Blir lite mys framför tv:n snart sen plugg imorn innan skolan.xx


----

Morgon:) Gud blev så stressigt igår så hann inte skriva.. Jag o Frida tog iaf en låååång cykeltur (hon bor andra sidan stan) efter skolan. Gjorde lite pannkakor och fixade oss innan vi begav oss till Carro för att föra. Finsittningen var väl kul, men jag et inte vad som hänt med mig seriöst, hatar att gå ut och konsumera alkohol nuförtiden ? Hoppas det bara är en period!

Jag var ju värsta partypinglan förut, men med tiden och efter sommarens all rose har det avtagit. Man kanske borde bli 17 and young again? Haha nr skojja!!

Blir lite frukost nu sen mot skolan tror jag.. Hemma 5! Får se om det blir grönan ikv-Daniel Adams ray. Pussss

----
Sitter på tåget, är snart framme i Västerås , börjar 13:15 idag. Började dagen med en skön pw, fast höll att blåsa bort! Var jätte otaggad men måste komma igång med träningen ! Det är annars mkt roligare att pw:à med nån.. Ikväll blir det utgång i Västerås, så sover hos Frida.

Annars i helgen hann jag med att träffa bästis - Emilie, jobba, utgång, och mysig middag med mister:)

Skriver ikv.xx


----

Hello. Måndag igen - vilket betyder skola för min del, jobb för andra eller livsnjutning haha…
Har en ny lärare idag (delad lärare på denna kurs) och hon e säkert 65+ och mumlar fram sin engelska.. Känns seriöst sjukt onödigt att man kom idag , *suck*.
Blir en del plugg när jag kommer hem sen kanske träffa mister. Helgen va helt ok, kan sammanfatta när jag kommer hem.

-----

En bild säger mer än tusen ord ?… Mina nycklar hamnade på bordet imorse - vilket betyder otur. Jag har verkligen panik när det händer … Sen på jobbet idag skulle jag skära upp en baguett…. Och bröd kniven råkade va lite för vass så gick genom halva pekfingret. Marie chefen fick skjussa mig till sjukhuset och sy 4 stygn. Åkte iaf tillbaka till jobbet sen och kriga i 2 timmar, men de gick fort. Jag har inte jobbat på en vecka så då brukar det va kul. Blev middag hos mamma - som jag lagade ; lövbiff med klyftpotatis och hallonsky o bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0