Gamla inlägg 3

Sunday

Hej readers!?

Helt slut efter denna härliga helg! Haft fullt upp och hunnit med en massa. I fredags jobbade jag och sedan blev det bara mys på kvällen. På lördag blev det ytterligare jobb, denna gång med fina bellis <3 gick sjukt fort o jobba, känns som vi knappt hann med nåt för det var så mycket som skulle göras men vi arbeta fullt från 11-19! Blev en finmiddag hos emilie sen efter jobbet. På menyn stod det gott kött med bea och sallad - vi körde nyttigt och skippade potatisen. Planen var en efterläntad utgång, men helt ärligt kändes det alldeles för jobbigt att ta sig ända in till staden, så vi orienterade om oss. Vi hade planer på att ta oss förbi Jempa i centrum, men bästemde oss att vi ändå ville ha lite party ;) vi hamnade på sportbaren där jag, emilie och Karin mötte upp Frida och Matilda. My angels.
Dessvärre ville dem dra vidare medan vi ville avvakta med att dra till Kallhäll på fest (haha känner mig som 16 nu igen när jag skriver kallhäll + fest i samma mening. Minnen<3) och det var lika bra, då det kom en massa folk till SB strax vid 12.
Drickan flödade och det slank ner en aning för mycket dricka med tanke på att jag skulle jobba idag ;) men man lever bara en gång. Så vi tog sista nattbussen hem och åt fyllemackor och sov som stockar tills kvart i nio. Fick i mig 5 timmars sömn och tack gud för att han inte gav mig en bad hangover idag…. var bara lite trött men koffeinpillren fick hoppa in ;) Gick helt okey att jobba, nästan alltid lika segt på helger, plus man va ju lagom fräsh efter en utekväll haha… Hade iallafall sjukt kul, inte haft det på länge. Träffade massa härligt folk på SB som man inte sätt på länge.-

Denna kväll avslutades med en härlig middag på GC med Isabelle. Sjult dålig service, aldrig haft en sån dålig upplevelse där… nu vill man inte gå tillbaka på ett tag. Ne fy vad jag tjatat ut er nu. Ska måla naglarna sen ladda för en hel vecka med jobb (6dagar) och massa hemstudier.


---

22nd of september

Min redovisning på caseseminar är precis över! Det gick skit bra fast den va på engelska, känns skit bra iaf och min grupp ägde <3 Igår och i tisdags har jag typ bara slappat (på viktig pluggtid..) och jobbat. Får ta tag i mitt liv nu jö;) ska förhoppningsvis träna snart :) handen mår bättre men det lär dröja ytterligare några veckor innan gym eller tennis, men springa och pw blir det en massa. Ska kolla in vad Friskis har att erbjuda också. Ska ev träffa min Frida och Matilda ikväll. Längtar! Pussar

---

I väntan på lektion

Hallu. Väntat på att min andra lektion ska börja, har 4 “hål” idag så har vi nyttjat tiden väl. Åt en underbar pastasallad på cornetto bar med girlsen. Man fick själv välja allt man ville ha i pastan, bas och tillbehör så var ju perfekt ;) sen har vi arbetat med vårt case seminar som vi har på torsdag. Hoppas det går bra. Stå och prata engelska inför helt nya människor och diskutera… Hihi aja hoppas på det bästa. Hoppas att hemgången går fort:) ska gå några minuter innan så jag hinner

----

???

Trött, ögoninflamation, irriterad på att mitt långa inlägg inte publicerades utan bara bilden ?? 2 gången nu suck… Hoppas detta kmr upp !

Har värdens segaste lektion med ‘ulla’ hon är ju typ ett skämt… Vill redan härifrån. Men det är skola idag mellan 9-19 kuuul… Sen ska jag nog direkt till bobbis:)

Berättade bara i andra inlägget som försvann hur helgen hade vart - rätt lugn o Skön, och börjat inreda-om lite hemma.

Kanske ska försätta lyssna på detta skämt… Har ju trots allt bara skola idag och på torsdag (dock massa plugg hemma)
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0