Gamla inlägg

(gamla inlägg)

-Morning!

Mitt inlägg igår verkar inte ha postats? typiskt! Men kortfattat så gick tisdagen till att rensa och göra i ordning hemma, blev sedan en besviken tur till västerås (vi skulle ha nattuppdrag, men det var för rörigt och känndes ganska oorganiserat och va sjukt kallt!)

Igår lunchade jag tillsammans med greven, myys, kul o catch-up.Sedan tog jag och Amanda en tripp till stan för att kolla på vinterkläder - kom dock hem med en as snygg väska och en blus ;) Blev en middag tillsammans med Elsa sen det gamla vanliga goda köttfärsås á la elsis con spaghetti! wiee. love it! När jag kom hem fixade jag min iphone :D äntligen, hoppas den beter sig bättre än HTCn.

Måste bara tillägga att hade världens hemskade dröm! Att jag var gravid och att att min lägenhet blev såld, jag var tvungen att hoppa av från skolan, hela mitt liv höll på att gå under. Fyfan vad hemskt det var!!!! Tur att klockan ringde kvart i 6! Nä nu måste jag skynda mig sen vidare till skolan . xx
---

-Monday

Hello f.r.i.e.n.d.s /? Sitter på tåget på g hem nu från skolan, hemma om 10 minuter. Skönt! Blev ju sjukt tidig uppgång imorse, 5.30 ringde klockh*lvetet. Hade föreläsning från handelsbanken sedan Financial accounting, vilket motsvarar redovisning jag redan läst. Dock e det jätteförvirande pga att allt e på engelska..

Blir hem och byta om sen ska jag ge mig på en löprunda.xo
----


Mitt nya jag

eller ska man kalla det så? Blir detta en bra idé? Saknar bloggandet och skriva av sig tankar och minnen grymt mycket, så himla kul att ha det senare och kolla tillbaka. Har inte ägnat mycket tid framför datan alls denna sommar, så har inget att beskylla på. Jag känner att jag behöver en ny start, får se om det blir kul att blogga här på tumblr. Annars går jag tillbaka till min andra blogg. Typiskt nog var det domännamnet redan upptaget här, men men!

Ska precis sova, tänkte bara posta ett inlägg o kolla att allt funkar. Har avnjutit kvällen med mina två favvosar Matilda och Frida. Massa kärlek åt dem. Nu väntar några timmars sömn själv, sen blir det jobb imorn från 10. Hoppas det finns massa att göra iallfall. Hoppas även på en runda på Ikea senare och beställa min soffa.

Berättar mer om hur min första vecka på mitt nya liv vart! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0