Middag 29 sept

Halloo:)

Ligger i sängen nu, helt matkoma-mätt! Lise, Matte och frid va här på middag. Jag lagade kyckling med bulgur och en god härlig sallad till. Förrätten bestod av pasta med pesto- seriöst, overkligt gott och efterrätten av Lise - hemma gjort kladdkaka med frukt! Mums sa vi till den!!

Ska kolla ett avsnitt till av satc sen sova och ladda inför jobb och ny middagsbjudning imorn bestående av Belle och råtsi ! Vi kör även en massa drinkar på det då det är freddddag;)) men vi drar nog inte ut pga jobb helg! Lite trist men blir nog mys ändå!

Btw funderar på att söka nytt jobb.... Typ extra i någon klädbutik. Jobbat på Coop så himla länge nu, snart 3 år. Spelar inte så stor roll om jag får nått nytt eller ej då jag trivs på Coop för det är nära, bra betalt och sköna kollegor. Men man ska inte fasta bara för man är så skön av sig. Finns så mycket oupptäckt där i världen som jag vill uppleva, nya jobb ger väl nya möjligheter och erfarenheter?..

Godnatt för ikväll xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0