Leverans..

..av ännu en helg :D! Standard i pinglans liv. Denna helg har fått mig att få en annan synvikel på en del saker i mitt liv - trots allt lever man bara en gång! Var på legendariska mp i fredags, men kvällen började faktiskt med PG debut både för min och micis del. Det funkade väl så men man lär ju inte bli stammis direkt ;). Var väl helt OK kväll, lite lite folk bara, men hade verkligen inga förväntningar på kvällen, ville bara belöna mig själv med lite vin efter helvetesveckor av ångest!

Såklart har denna helg inneburit jobb, som alla mina helger nästan gör, och sömnen har väl inte laddats på ordentligt heller. 15 timmar på 3 dygn är ganska toppas på min lista av " never sleep never get tierd " situation hah! Lördag kväll spenderades med romatic dinner med bästis, ungstekt fläskfilé med mozarella och tomat! Mums! Sen en grymt utgång på Amba. Haha ibland förvånar jag mig själv och gör så sjuka grejer... love it - you only live once..

Sov i Kungsängen inatt, så hade ingen bil, men finns vissa snälla där ute så fick skjuss hem! Guld! Fick min privata frisör på besök - bellsan - och har en ny look nu! Körde på en annan färg än vad jag brukar så ser ut som jag har naturlig utväxt typ, men jag vill ha det blondt egentligen.. så inte hundra nöjd! Vi kanske slingar upp det efter påsken! Sedan Har jag för typ första gången på länge ängnat en hel söndagskväll med bara mig själv och datan! Kollat lite kläder och smycken jag vill beställa.. Men avaktar för imorn blir det shopping i staden.

Nu vill jag till sängen och ringa mami sen sooooova. Puss finisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0