Lööööööördag och jag är ledig? Say whaaaaat

Hello lovers ! Det är lördag och jag sitter hemma, strax redo att öppna portarna till helvetet - plugg. Fyfasiken vad jag är trött på skiten för tillfället. Men vädret är ej på topp och alla verkar ha vandrat under jorden eller något denna helg? - verkligen inga som ska ut eller så. Lika bra, ganska trött på skiten ändå. Får se om det blir något glas ikväll, men annars tror jag att jag lägger vinet på hyllan ett tag!?

Måste beklaga mig lite över tele2 sämsta service! Har gått 4 veckor utan min älskling idag, seriöst vad har dem för fel?!.. Va inne i butiken med Norbert idag- då äntligen började dem bry sig????? Men behöver vänta tills måndag innan jag får nå vidare svar.... all denna väntan, och tid och energi. Har ringt till kundservice och nu skrivit en bok-långt mail till dem också så att de fattar att det inte är okej!

Hann med lite shopping idag också.... hela 9:- spenderades. Men nu plugg, xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0