PT

Dag 3 på diet och det rullar på! Har inte en ända gång fuskat, vilket jag e stolt över haha;)! Vet att det bara e tre dagar, men de e såååå lätt o ta typ ett glas mjölk, och de känns lite som man e så sugen på det bara för att man inte får ta ;)!?

Pappa va här tidigare idag och skulle byta min radio i bilen (fick en as bra radio med iphone uttag mm när jag fyllde 18) men tyvärr har svalan (min svarta audi för er som inte vet) inte fått den inkopplad! Det saknades tydligen nåt verktyg men vi skulle försöka fixa de nästa vecka:)!

Vart nere på friskis och kört 2 timmar gym med min PT Andreas. Han va fan duktig och pushade på! Körde PW som uppvärmning på väg ner, sen crosstrainer i 15 min och sen massa arm-ben-och magövningar! Hey beach 2012!

Har precis fyllt på med lunch, blev såklart soppan och sedan stekte jag på i en TEFLON panna (viktigt!) utan olja eller smör, lite tomat och förkokta broccolis! Yummm
Laddar om för plugg och sedan blir det träning på forma ikväll.... Undrar verkligen vilket resultat man kommer få efter endast denna vecka! Vill liksom hitta motivationen till att fortsätta träna och äta bra!

xo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0