Rensar kroppen på toxiner

Hejhopp! Ny vecka och nya tag - det gillar vi! Denna vecka har jag bestämmt (egentligen förra veckan, men peppat mig för att verkligen ta tag i det) så igår smyg började jag! Blev 3 goda skivor morotsbröd till frulla, följt av en löprunda, banan sen på kvällen blev det jobb och hann inte äta annat än jordgubbar till middag! Lika bra

Ne men jag och mamma kör en special-kost denna vecka! Sen även träning VARJE DAG. Körde ett skönt intervall pass idag NÖJD TJEJ!. Om jag når mitt mål har jag fan bestämt mig för att hålla mig undan från alcoholen denna valborg, även fast det verkar bli röj i uppsala bland mina kära. Får väl se hur man gör, de brukar alltid va piss väder på valborg ändå...
Kosten går ut på en grund - och det är soppan, ska jag vara ärlig var jag skeptiskt när jag läste receptet, men med åren har jag nästan lärt mig och tycka om det mesta så det var bara att bita ihop. Den var typ överdrivet god nästan! Blev verkligen chockad - men glad! Denna kan jag iaf leva på ett tag. Till frukot blir det Kelloggs All Bran - typ bara fiverflingor sen är det tema då varje dag. Idag är det frukt som gäller, så har fixat lite melon och jordgubbar som jag ska med till wörk!

Men måste rulla nu, börjar om 25 min och måste hinna sminka oxå.. ;) wish me luck!



Soppan är verkligen godare än vad den ser ut! Längtar redan till middag höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0