The party's in my head

Gooooooodmorgon! Strålande sol och jag har precis ätit frulle och ska strax röra mig mot jobbet...
Åh haft en grym helg, kändes att de va dags efter förraveckans depphelg typ hah.

I fredags va jag nere i Ubg och kollade när mina finisar hade mösspåtagning, o så fint! Där satt man och drack Vitamin-vatten, men senare på eftermiddagen när vi var uppe hos Vicky och satt på hennes baksida med sol och strålande humör, va man TVUNGEN o ta en cider och ett, eller två eller några glas vin(säg inget till mami, vi tävlar ju denna helg, men man lever bara en gång!). Blev MP som tradition för mösspåtagarna, hade sjukt kul, de kanske var för att man hade lite för mkt vin i kroppen.. kom inte ens ihåg min bankomatkod! Duktigt.. men träffade många finisar!

Igår kväll vart det dock lite lugnare SKÖNT! Va helt slut kände ja när ja la mig. Blev en del dricka med Erika o Belle, de vet du babe!

Ne nu måste jag hitta ett par linser (!) och röra mig mot jobbet... segt!



Jag & Lola i fredags!




Vem kunde dricka mest cider? haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0