Zara!

Fan vad jag älskar Zara! Dem har alltid så sjukt snygga kläder, skor och väskor.. dör ju lite! Mötte upp Caroline på drottninggatan, och planen va egentligen att dra till Texas Longhorn, men ingen pallade krångla med tågen så blev Vapiano på Kungbron ist! Ett bra beslut. Åt en amazing pasta rätt as usual, o callie tog en grym pizza! Den va inte blaskig eller fettig som på många andra ställen... Blev även lite god dricka, behövdes! Åkte seda hem till henne o kolla lite DH och mysa med en god cocktail. Nu är det verkligen dags för mig att krypa ner i sängen..  men haha dages bästa:

Jag:Sometimes i wish someone was lying next to me at night's....
Callie: I just love to do starfish

Hahah dog lite.

Skulle inte tacka nej till nån av dessa blazers! Den gula är för snygg, men vet inte om man tröttnar på färgen?? Får se vad mitt nästa offer blir... vill fortfarande ha den där genomskinliga väskan från Zara!



Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0