Fredag är en fin dag

Fredagar är alltid lika härliga! Oavsett vad som händer! Sitter och lyssnar på nya "Fallskärm" nu tycker den e sjukt bra! Har gjort årets löprunda-debut! Kändes sjukt bra! Ska försöka antingen springa/Friskis imorgon och njuta av en ledig löördag. Hoppas på fint väder. Sen blev det att sköta om alla min tvåhundrasextionio stycka... att det ska va såå tidskrävande att ha blommor alltså ;)

Min fina privata frisör, bellsan var här och fixade mitt hår! De behövdes faktiskt. Sparar en massa pengar och skippar nog frisören på ett tag... lägger nog i lite mer blonda slingor till sommarn ;)

Nu ska jag plugga lite sen kommer bästis hit! Åh äntligen! Pussssss xx



Dagens frukost ;)



Osminkad.. hehe! Men lika nöjd med håret som vanligt. Överlycklig att jag inte valde o bli brunett....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0