Life just laughs at you sometimes

Tror fan inte det är sant! Det visar sig att lektionen som jag har idag är mellan 13-16 och inte mellan 9-12 som frida sa! Sjukt irriteraed nu för hade behövt en skön natts sömn och kmr va supertrött hela dagen idag... men ska sätta igång och plugga lite - lika bra o få ut nått av den här tiden! POSITIV INSTÄLLNING!

Har sjukt mycket insperation nu, äntligen har butikerna och hemsidorna rustats upp med massa vårnyheter. Nu önskar man bara att kontot var fyllt med massa pengar ;)..

Finns så mycket jag vill hinna med detta år! Och jag ska fan göra allt jag känner för. Behöver bara finna lite motivation till skolan och anstränga mig bättre - va ju bra på det förut??
Hinner säkert med ett eller två inlägg till innan lektionen.... nu Youtube föreläsningar!

Lite av min insperation just nu;


image description

image description

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0