Loves a drug that u should avoid...

Idag har varit en dag med blandade känslor #/stolt över att jag pluggat en bra del iaf/skratt/mysig lucnh med finisarna/ångesttck/lycka/tagga/brustethjärta/kärlek osv!

Hade en härlig lumch med Carro och Frida på Jensen's idag, sen föreläsningen efter va rena sömnpillret. Tror knappt att nån lyssnade...
Åh finns så mycket jag ser fram emot just nu så lite över exalterad! Hur ska jag hinna med och ha råd med denna sommar börjar man undra, men sånt brukar alltid lösa sig i sista stunden. Ska vara superekonomisk nu framöver när det gäller mat iaf, för kastar för mycket mat och får nog tyvärr minska på att bjuda folk mat så ofta eftrsom min stundeteknomi inte är den bästa just nu.. sorgset nog, jag som älskar o laga mat och ha folk på middagar!

Ska bli sjukt kul detta år:
Nu i helgen utgång för hela slanten!
3/3 Avicii TAGGA!
3/4 Studenskiva på Pure. (Kmr säkert lyckas hamna på några fler, åh våren är så härlig.)
30/4 UBG mösspåtagning (hehe re-living the past)
8/6 Många fina vänner tar stundentooooo. Blir säkert en massa mottagningar osv
15-16/6 Sumerburst Världens underbaraste mamma överaskade med en sen bday gift idag!
26-30/6 P&L ???????????????? Sjukt taggad!!

Sen är jag gal1 taggad på Rosékvällar, första utegrillningen, utomlandsresa i sommar är ett måste!, hälsa på bästis i örebro (skäms lite att jag inte gjort det än, men verkar aldrig få ihop det så det passar för båda..), uteserveringar, vänner, värme, skratt och glädje ♥
2012 kan bli ett fint år trots allt..



Svårt att hitta en bild som beskriver alla känsorna, men denna bild är från en agusti grillkväll som spenderades med fina vänner och massa vin. Brun och solblekt hår var helt ok också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0