Mätt och belåten

Satte mig precis i soffan och ska återuppta plugget.., verkligen ingen motivation, VART FINNS DU???
Har pluggar under förmiddagen iallafall och förnyade mitt gymkort! Nu jävlar blir det ändring på vanor! Ska ner alla dagar jag finner tid. Körde 30min idag på cross och kände inte ens av nåt? Men skulle möta Frida så hann inte mer.. Måste dock fixa ny musik till phonen så det blir lite roligare. Lyckades hinna med att bättra på brännan lite också, skönt det.

Fick fina Sandra och söta måns på middagsbesök, har inte träffat henne på evigheter :( åt en fab middag, nu sprängs jag snart..
Vill.inte.plugga. Puss


Kommentarer
Postat av: sandra

Sabina du är kung på att laga mat! naaw lilla månsis <33

2012-02-07 @ 11:07:23
URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0