You should reconsider, you don't know what you are loosing

Jag får ganska mycket tid att fundera gör mig själv när jag jobbar, för oftast är det ganska självständigt. Hat ältat ganska mycket - men det är mer att jag lever på minnen. Jag älskar minnen, de ända som alltid kommer vara detsamma. Funderar på att göra en tatuering kring detta..
Men insåg idag att jag är äldre än igår och vill ändå inte bli 20 men 18 känns föråldrat och galet. Känner att jag kommer fastna ett bra tag däremallan... Hoppas på det bästa! Varje års början är en del av de galnaste jag upplever, tror att det är den omedvetna paniken som finns där att det är sista tiden av just den årgången.

Jag ska nu somna med ett leende på läpparna. Bevisat för mig själv att jag är mer än redo för att åldras. Lärt mig mycket av mig själv. Lita aldig på någon- inte ens dig själv.
Sov Fint, de ska jag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0