5th of January

Hej alla mina fina! Allt bra?

Ligger forfarnde i sängen (har installerat mitt trådlösa tangentbord , så himla skönt!! så har tv:n som skärm atm). Idag ska jag vara lite hurtig har jag bestämt mig! PLUGGA PLUGGA PLUGGA & PLUGGA, sen klämma in en PW innan solen (den lilla som finns) hinner gå ner och sen försöka få lite ordning på mansionet.. varför blir det alltid så stökigt så fort?

Ska bara kolla 1 avnitt av The O.C. Jag har fastnat totalt!! Hjälp.. älskar vissa serier, ex. Sex and the city avsnitten kan jag se om och om igen hut många gånger som helst.. tröttnar aldrig. Längtar tills alla serier drar igång igen, blir väl under denna månad dem släpper nya avsnitt Woho!

Åter snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0