du vet vad jag vill ha

Har så himla mycket tankar just nu så bloggen ligger lite åt sidan. Klockan är halv 1 och jag är inte ens i närheten av trött trots allt att bara sovit 6 timmat inatt för kunde inte sova igår heller.. skötn liv. Mina närmaste vet vad som händer och jag kanske skriver om det en dag när jag känner för det. Känns som jag inte har några som alls känslor just nu samtidigt som jag har en massa då jag inte kan sluta tänka?

Känner mig rätt duktig då jag kommit på en idé om vad jag kan tänka syssla med i år.. Haha det kommer kanske va det jobbigaste tiderna under mina helgern men skulle vara kul att genomföra! Mer details kanske kommer!
Förövrigt har jag även hunnit med att springa en halv mil idag och tappat mina hemma nycklar så var tvungen att bli räddad av mamma... Sen har jag städat lite - ej klar dock.. solat och hängt med frido!

Tackar skolan för så himla underbar vecka som jag njuter av! Vad händer imorn babes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0