Lååång helg!

Gott nytt år och god fortsättning! Känns som att denna helg har varit hur lång som helst! Lite details!
Började med att fredagen skulle ägnas åt att städa och förbereda inför helgen, men var helt OMÖJLIGT att gå upp för hade nada energi i kroppen. Var verkligen hemsk att jag inte orkade.. så efter mycket om och men-ande så gick jag upp efter tolv.. Kl 15 blev det jobb och lite film och nagelfixande på kvällen.
Lördagen kännde jag mig total kaputt! Var verkligen som en rejäl baksmälla av vadå???? mådde illa och va trött.. så när jag kom hem visade det sig att allt detta är pga av medicinen! Blev ju lite lättad då det inte va typ nå sjukdom eller så. Efter ett glas vin i duschen va jag åter på G, och det blev fin middag hos Elsa! En vinare senare bar det av mot Brunna för att möta alla nära och kära. Efter 1 timme ute i det kalla vädret efter tolvslaget var jag helt för frysen och trodde jag skulle svimma.. så vid 3 blev det läggdags!

Söndagen vaknade jag upp utan en baksmälla! Tackar gudarna för detta.. men tröttheten i kroppen tog återigen över och orkade inte göra nåt. Blev supergod mat hos min mor med maestro, och sen halvsovande i soffan.

Idag vaknade jag upp utvilad, taggad inför det nya året och började med att ta en PW på morgonen! Åh livet känns helt okey nu. Vill att detta år ska va en av dem snyggaste, så dags att sätta igång och jobba på formerna!

Har förutom det sjukt mycket tankar i mitt huvud nu, som även resulterade med att jag inte kunde somna igår :/ varför behöver livet alltid vara så komplicerat undrar man ju.. ska försöka reda ut det som går, och göra färre saker som man inte behöver grubbla över dagen efter hehe. Mitt års horoskop va också väldigt förvirrande och "dåliga" prognoser, men ska jag verkligen ta till mig allt ? Finns det verkligen förutspåddhet eller blir saker och ting som man förhandlar? Trots allt; man lever man bara en gång. 2011 jag saknar dig redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0