New Years Resolution's

Brukar inte va så noga med Nyårslöften, men det är en bra grund att stå på! Även fast jag inte kommer ihåg dem vid slutet av åren.

Årets nyårslöften blir:

¤ Hålla mig vid min nya livsstil! Dvs följa dieten som inte går ut på att svälta sig utan att äta rätt =)

¤ Hålla kontakten bättre med mina fina vänner. Känns som det här senaste halvåret har jag tappat mig helt, varit lost in the big city.. men hoppas jag kan dela upp min tid bättre nu.

¤ Planera min tid bättre. Stressar alltid till tågen, till jobbet osv. Är uppe för sent och sover för lite ;(

¤ Bli mycket mer motividerad i skolan! Känns som det är det viktigaste nu. Har fått så fina vänner i Vås också, och jag vet att om vi kämpar på bra kan vi nå fina resultat.

¤ Sist men inte minst, fundera ut vad jag vill med livet




Kommentarer
Postat av: Fraj

Mitt nyårslöfte är lätt att komma ihåg!

Sluta ligga med fula killar!

2012-01-03 @ 19:40:57
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0