Snabb måndag

Åh bara 4 dagar kvar till helg!! Jag är taggad redan!! Fast känns som folk kmr nog ta det lugnt eftersom alla verkade spåra i helgen på mp?! Alkohol e inte alltid vår vän...

Men till andra bullar; brunchade me mitt hjärta idag, va super mums! Sen blev det ett snabbt jobbpass 15-20 skön tid! Och sen kollat tillbaka till framtiden 2 med Frida, som jag plockade upp på Elgiganten efter jobbet. Prövade även på att göra egna mozzarella sticks idag.. Frysta som man köper hem. Halvfabrikat e inte min grej!! Jag gillar när det är mitt egna jag kämpat med heh;).
Och på tal om bullar så kan det hända att jag bakar det imorn, då jag både får gäster imorn och på onsdag! Frågan är bara vad man ska göra för mat imorn? Har så himla mycket inspiration nu...:) wie

Ska läsa lite i microboken för o bli lite trött (a) sen skola imorn.. Puss fina stalkers <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0