Ta vara på dagarna för MAN LEVER BARA EN GÅNG!

Så mina ungar.. Läs rubriken igen och följ det! Låt inget stoppar er, inte ens en gigantisk baksmälla ska kunna hindra dig från att .. Motionera!

Har vart och klippt page igen hos frissan imorse.. Haha tror ni det själv eller? Blev Max 2 härliga centimeter! Låter håret växa! Drog in i globen sen (där jag klipper mig) jävla skit centrum faktiskt. Lika fort så for jag vidare till nästa destination; rådmansgatan. Träffade en härli kille där och köpte hans bok som jag behöver till nya kursen. Dock fortfarande 1 kvar.. Letandet fortsätter.

Hamnade sedan i jakan för att inhandla lite godingar på hm, och Görs kopia på hemmanycklarna. Blev även en härlig lunch på tastys med greven! Han e så go'. Tar tag i mitt liv och mottot för året "snygg-sexig-cab" och träningen har gått bra och jobbade lite på brännan idag då ;)

Nu är jag på jobbet men de e dags för de två sista timmarna sen äntligen hem till min underbara lägenhet.

Vad har nu gjort idag ? Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0