Trött tjej..

Åh vilken start på dagen.. Skulle åka till skolan men kom bara till Bålsta och där var det bara att vända. Varför? Såklart för att sl e sen som vanligt vilket resulterade med att jag ute hann med sj tåget. Humöret var på topp. Men åkte en och otroligt nog kunde jag somna om ända till halv 1?! Trött man va då.. Sov inte alls bra inatt.. Längtar efter en god natts sömn, kanske denna kväll?

Juste blev iallafall en snabb solning för min del igår sen hem och byta om till träningskläder och ber till Friskis. To liksom bara 8 min att gå ner.. Hehe. Satte även personligt rekord med 1.3 mil på crosstrainern i en hel jävla timme! Visste knappt vad jag hette sen haha. Hade nog aldrig klarat detta för ett år sedan.. Men jag har nog hittat min inre styrka som får mig att kämpa. Vet inte hur men den finns där och det är jag glad över. Känner att det här året är de som jag behöver vara som starkast och spänndera tiden med alla fina runt mig. Speciellt pappa<3

Nu ska jag jobba 14-18 jätte skön tid! Berättar mer om denna fredag kväll när jag e hemma, love.

Min goda middag igår kesoplättar ;


Kommentarer
Postat av: emsi

fyfan för helvetes maskinen!!!!!!!

2012-01-27 @ 22:56:57
URL: http://eeemilie.blogg.se/
Postat av: caroline

duuuktig sabbe :))))

2012-01-28 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0