Wiho Fredag!

Och jag vaknade med ett leende på läpparna med den bästa drömmen och sömnen på länge. Filmen igår va grym, va så himla skönt o bara ta det lugnt och inte ha några förbindelser (skola) att tänka på och gå på en bio på en torsdag och umgås med mami <3 Så himla mycket som händer i mitt liv just nu så känns skönt att bara "va".

Åh kan drömmar bli sanna? Jag hoppas verkligen att den här blir det!! Mmmm..

Hade inga som helst planer imose när jag vaknade vid halv elva, skönt! Har i princip aldrig hänt om inte under sommarårstiden.. så ringde Papi och kollade vad han hade för sig. Beslutade om att vi skulle umgås lite, då det inte händer så ofta så han kom över till mig och vi laga massa olika maträtter, så fyllen e välfylld inför helgen ;) skönt att slippa tänka på det.
Som många av er kanske vet, så är min pappa svårt sjuk. Jag pratar inte ofta eller gärna om det för blir bara jätte ledsen och ibland kan jag inte ens låta bli och fälla några tårar. Han har hjärtsvikt, inoperarad peace-maker och defibrilator, men mår ändå inte bra... Läkarna vet inte heller vad det är för fel och det är jättejobbigt då det kan hända nåt vilken stund som helst. Känns så jobbigt att prata om o så, men ni som undrat vet nu ♥

Dags för lite dusch nu, sen möta greven en snabbis och sedan hämta upp frida från jobbet och ha mys kväll! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0