Det brinner

i mina ögon! Ne men linserna va sjukt skumma när jag satte i dem? Förstår inte alls varför, men nu verkar det vara lugnt! Precis ätit lite kesoplättar med hallon och kesella, så sjukt gott!! och nyttig framförallt!

Har ett stort dilemma ang ikväll, frågan är om man ska ut eller ej, isåfall blir det bara en lugn utgång, för ska va pigg och glad som en kexchoklad imorn på jobbet hehe. Ne men nu e det bestämt, ska möta micis vid 10 och vi ska busa lite, sen kommer Amanda med. Frågan är vad man ska göra tills klockan blir 9? Haha plugga på omtentan? verkligen inte!!! typ fila fötterna haha (inget liv?)

Hängde en sväng på Tastys med Erika o Isabelle, länge sen man va med dem! Lyckades ta mig från Jakan utan något inköp! Stolt!!
Ne ska fixa lite här hemma, hörs sen kanske!



Mina margaritas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0