Forget all the reasons why it won't work and believe the one reason why it will.

Hola Amigos! Vad händerrrrrr? Jag nötar plugg, för måste verkligen försöka klara tentan på fredag, annars bryter jag ihop!
Mamma va här igår och hjälpte mig o städa lite iaf! Idag ska jag dammsuga, diska och plocka undan onödiga saker som bara står och drar åt sig damm.... Åkte även till Kista en sväng, hittade i princip inget! Blev ett par byxor och en sjal jag fick med mig, inget o hojta över precis.  MÅSTE HITTA  NÅT ATT HA PÅ MIG TILLS TISDAG - ÅRETS första skiva (lär förmodligen bara gå på 2-3 styckna..) men varför kan butikerna inte ha snygga klänningar? inte direkt svårt tycker man ju!!

Kanske ska försöka hinna med att träffa frido en sväng, luncha i Jakan!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0