Gamla sabbe is backkk, so watch out !

Sovit gått? Det har iallafall jag! Stängde tillomed av SATC igår för var så trött så somnade direkt efter 11. Skönt!
Idag är det fullt ös med plugg sedan ska jag ta tag i mig nånstans däremmallan och spriga ett varv i härliga kallhäll? haha..

Dagens bästa är ändå, att jag verklige ville ha hit Bästis och skrev till henne igår att hon borde komma hit följa med ut ikväll, sen 20 minuter senare får man respons "JAG KOMMER". Så jävla underbar den där tjejen! Därför hon är min bästis mihi. (12 års varning haha!). Det blir alltså utgång ikväll med girlse, fett taggad! Dock ska vi ta sista tåget hem denna gång, inga ursäkter! Jobb väntas imorn också..

Ha en lovley friday babes! xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0