Grattis Bästis!

Idag fyller världensbästa 20år! Förstår knappt att man har blivit såhär gammal nu.... kommer ihåg när vi var 15 liksom! Stort grattis Emilie iaf ♥!



Var ju nere i Rhodos (typ) i helgen hos Emilie då allt kändes som en utomlandsresa. Vaknar av startk solljus, bilar som åker på småvägarna utanför, drinkar, shorts, sol & bad, kokos bodylotion, fest och massa galenskaper! Hade en skit bra helg!

Ska skärpa mig med updaten nu! Har sjukt mycket insperation i kroppen! Tror jag måste skriva ner allt så jag kan få in lite plugg i skallen... Tentaveckor here i come!

Men nu friskis och möta Amanda ! Dags att åter komma i form!!



Såhär såg det när vi solade!



Utgååång!



Självfallet fick man hoppa in som masterchef!




Ge mig några sommardrinkar nuuuu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0