Grym helg!!

Har haft en grym helg, i fredags umgicks jag med bästisssss och vi hamnade efter mycket god mat och vin hos Sandra därefter forsatte in mot staden! Blev Nype, första gången för mig ;) hängde inte där som alla andra när dem fyllde 18 haha! Jobbade under lördagen - gick bra eftersom jag tog sista tåget hem, duktigt vaaaa??

Lördagen fortsatte med fest, denna gång med min andre hälft, och vi hamnade upp på Berns. Blev alltså o testa två nya ställen och berns ägde!! Svenska björnstammen uppträde också, hade sjukt kul, med sommarkänslor goda drinkar och tömde kortet för mycket. Lyckades med att ta sista tåget återigen, stolt typ! Vaknade på söndagen halv nio och mådde prima fatta inget eller jo gamla sabbe is back!

gjorde omtenta idag och det gick åt helvete... aja. SHit happens? Va sjukt mycket svårare än förra gången. Men nu ska jag faktiskt sova, har inte fått mer än 20 timmar sömn på 5 dygn så börjar känna mij rejält hängig! Imorn blir det plugg för fulla muggar.. har dock inget hopp förtillfället efter dagen.

xx


Haha vi skulle se lika ut under kvällen. Tyvärr blev de lite ändrade planer dessvärre men hade fått dem härligaste blickarna på krogen tror ja haha!



Put on a smile and you will feeeel so much happier



Lever för härliga drinckar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0