School is like riding a roll-er-coaster; you hate it in the begining but want to do it all over again when it ends.

Wie idag har varit en bra dag!! Har storstädat lägenheten från top till tååå, så nu vill jag kanppt befia mig hemma för vill inte stöka ner :( skämt o sido, brukar va bra på o få det stökigt..
Har varit sjukt skumt väder idag.. men till slut gav de med sig vid 7 tiden och då drog jag snabbt på joggingskorna och sprang 3,5km runda! Så sjukt skönt efteråt. Måste komma i form nu. Sitter och smuttar på min goda smootie, testade nå ny variant idag

- Jordgubbar
-Supermix (björnbär, tranbär, gojibär)
-Kesella lätt
-Soygurt med jordgubbs-smak

Delicious. Har även avnjutit en fin fin grekisk sallad till lunch, lucky me?

Men nu ska jag kötta det sista innan tentan imorn. Det här ka verklige gå hur som helst känner jag nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0