Taggad!

Har lagat mat (va typ halv-svim färdig på hemvägen) så skippade soppa och pannkisar och istället blev det riktig husmanskost spaghetti och köttfärssås! Mums. Åt lite för mkt dock så fortfarande supermätt!

Kollade på DH och det blev lite god choklad till det, men nu är jag jätte inspierarad till att va nyttig och äta kesella med bär och keso i princip bara! börjar med att avstå all onyttigheter! ska fan klara det! Ska ha med mig god matlåda + frukt till skolan imro :) måste köpa hem lite yoghurt som man kan ha med sig också.. sugen på att göra ege musli igen, länge sen, och sen köra GI - ska föröska äta nyttigt nu + föröska träna as mych as possible, men tentaperioden ska jag inte köra overkill utan måste verkligen fokusera på plugget!

Blev även sugen på att plugga utomlands igen... det vill jag verkligen! lite avlägse än, men 1 år kvar till sökning typ. Tror jag ska försöka med att plugga ett halvår nånstans i Europa Paris/Spanien/Italien/Schweiz sen efter dessa 3 åren är över e det USA/australien/London som står på Planen. Me främst New York. Kmr passa in utmärkt i mi tidsplan då man fyller 21 de året isådall och det är en hel del att fixa ;) Har även planer på att kanske ta och läsa nån kurs på SU, parallelt med MDH nu då, men isåfall till hösten! Blev så glad av Carros fina sms idag "Allt går om man vill"

Åh hoppas på det bästa! Imorn ska jag nöta plugg i skolan (vet känns lite önödigt att åka dit men värt för jag vill inte bli distraherad här hemma...!)










Att nyttigt kan va så frestande!! Vad skulle ni välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0