Underbara du

Vilket väder! Nu är våren här och den ska stanna. Sitter på tåget på g hem nu, länge sen man stannade såhär länge, måste nog göra det fler gånger. Ska ta tag i skolan nu, Vill inte ens veta hur de kommer att gå på tentorna :(

Belönade mig själv med en chokladboll (jätte onyttigt.. Men behövde lite motivation för att stanna) ska hem o laga middag nu, blir fullkornspannkisar och soppa tror jag! Ska fortsätta plugga när jag kommer hem - finns inga ursäkter. Kanske belöna mig själv med senaste avsnittet av gossip Girl! Märker ni hur bra jag är på belöna mig själv ?? Haha, latero..

Min inspirerande matlåda som bestod av hjärtformad blomkålsgratäng kyckling och även sallad. Sen en bild på sjukt goda juicer med inspirerande texter!! - jag är full av inspiration för stunden...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0