När helgen inte har ett slut..

..det kallar jag LIVET. Har verkligen haft underbara dagar som precis passerat, åh vad saker kan vara bra ibland!
En liten sammanattning kommer här:

I söndags jobbade jag 10-20, så var heeeelt slut efter det. Men lönen kommer om mindre än 2 veckor, så då kommer det va så värt!
Valborg kan ha varit den bästa hittils, firades i Uppsala med massa sköna people! Det händer alltid massa sjuka/störda saker, vi blev tvungna o ta en taxi dit från Uppl. Väsby för tågen var inställda, så det var fest hela vägen! Känns som man hann vara där i ca 2 timmar (fast vi var där i 8? tror jag..) tyvärr var det fööööööör mkt folk så man kunde inte ringa eller typ hitta några (förutom dem man var med) men dem man inte han träffa där mötte man upp på kvällen :)
Fick skjuss hem av Fridas kusin, hamnade sedan på Bolinder hos Filippas PV, där man fick sjukt god middag! och eftersom man skulle jobba dagen efter blev det MP tills slut haha...

Tisdagen ville jag döda mig själv var sååååååå sjukt bakis så vet inte vad?!... och man var på jobbet 10-18. Gick sedan hem till mamma där jag lagade min goda köttfärsås och däckade seriöst efter Desperate Housewives!

Igår räddade fina Erika hela min vecka i princip, ne men wine mansion fyllde 1 år och det firades med massa finisar. Vi satte och grillade ute på gården och drack rosé hela natten lång. På kvällen hamnade vi på Aborreberget för o fira finaste 20-åringen, Lise! Åh var verkligen en bra dag

OCH NU SKA JAG HÄMTA MIN IPHONE ÄNTLIIIIIIIIIIIIIIIIIIGEN!!!!!!!!! dör lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0