Söndag.. Igen

Fattar inte att tiden bara försvinner ur min tillvaro, kan ha haft den bästa veckan på hela detta år än sålänge! Har fått tillbaka iphonen, thank god! Känner mig lite mänsklig o social igen, så att säga. Bloggen har ju oxå fått lida lite.

Har pratat en hel vecka i sträck!! Känns som denna sommar kommer bli grymt galen, men det gillar vi!
Dock gick det lite snett för mig i fredags, åkte på en snefylla så de va inte alls kul igår... Gick inte upp förs fem, låg i fosterställnin och koncentrerade mig på att inte sluta andas, typ..!
Sen blev det bio med min fina Jenny, den där bruden är typ en yngre version av mig! Tänker exakt som jag, just love it!

Nu sitter jag på jobbet, yep, helt dött i kassan.. En timme kvar, har vart här sen elva så ska bli skönt o komma hem :)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0